søndag 30. juni 2013

Lenge siden sist.......


Men jeg strikker altså;)

Skal vise dere hva jeg holder på med etterpå, men først må jeg bare legge ut bilder av en kjempefin jakke jeg strikket til storesøster for 4-5 år siden.


 


Synes de forskjellige mønsterne på denne genseren er utrolig fine og passer så godt sammen.


 


Å se disse fantastisk fine knappene!!




Genseren er akkurat så god og myk som den ser ut til, da den er strikket i mykt alpakkagarn.





Nå tilbake til prosjektet jeg driver å stuller med i disse dager.
Sommergenser til meg selv:-) Fant en fargerik oppskrift i bladet Familien nå i vår, og tenkte at nå skal jeg jammen meg strikke noe til meg selv, og være litt crazy!!


Her er en smakebit på fargesammensetningen. Bilder av hele genseren kommer så snart den er ferdig.

Prjona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar